Hjemme igjen

Ja da er jeg endelig hjemme igjen fra Krakow, kom egentlig hjem sent på Lørdag men har rett og slett ikke hatt tid til å blogge før nå. Uff lengter utroligt tilbake, det var så utrloigt koselig der nede. Jeg anbefaler virkelig å ta turen ned ditt, enten det er venninne tur eller shopping(det vi var på) eller en romantisk tur med kjærsten. Men hvis du skal ned bør du helst ligge i gammlebyen, det er der alt det kjente er. Men det som er pluss med krakow er at alt der nede er EKSTREMT billigt, når vi var inne i en butikk så kjøpte jeg to bukser, to topper og to shortser til 100 zloti(200kr norske). Men tenk dere det to hundre korner for seks plagg lite billigt. Men det gjaldt også alt, jeg var også hos frisøren for å stripe håre som da kom på 98zloti(198kr norske), her nede i Norge må man jo nesten betale med lønna si bare for å klippe noen tupper. Det er så trist at det er over meeen om tre dager drar jeg til slottsfjell cup i tøndsberg med laget. Gleder meg sykt til det å. Men her er noen bilder fra Krakow(hadde ikke med kamera så bildene er iphone kvalitet) (og ja jeg har fått iphone 5)......

På flyplassen, like før flyet går.

Redigerte er bilde jeg tokk ut av fly vinduet :)

MIn kjære mormor og sjåføren som var utrolig morsom, mens han kjørte oss til hotelle snakket han litt om bygningene på veien. (husker ikke hva han heter)

/tante/meg/mamma/mormor/

noen bilder fra hotellrommet vi sov på

en kjent kirke, tror det er en av de eldste i europa

Når vi kom ut på Torvet kom det hete slaget mot oss så vi løp rundt som noen gærninger for og finne en butikk som solgte shorts, tror det var ca. 28-29 grader i sola.

mamma og tante var hos frisøren på Torsdag(da vi kom ned) og mens de var i salongen slappet jeg og mormor av på torvet

Så var Torsdagen over, når vi skulle spise frokost kunne vi velge mellom masse, dette var det jeg tokk + ommelett (det er yohgert og musli + syldetøy)

Dagens anntrekk på dagen, topp: veromoda shorts: en eller anne butikk i krakow briller: en dame på gata som solgte dem til 8 zloti

På fredagen tokk vi en tiktuk til kjøpesentere, en tiktuk er egenetlig en guide tur men vi blei lei av turen halv veis så vi spørte om han kunne kjøre oss til kjøpesenteret. haha... stakkars fører må tro vi er skikelig butchi folk..

Kjøpesenteret var utroligt stort, fire etasjer :O

På veien hjem fra kjøpesenteret gikk vi innom en butikk som solgte baaare sjokolade, det var sjokolade overalt og i alle former. Rene sjokolade paradiset.

Meg og mamma på en eller annen resturante på Fredagen kveld, (phone kvalitet, elsker den) Jeg hadde på meg en vanelig svart bokse, svart dress jakke fra New Youkrer og den blusen fra Bikbok.

På Lørdagen gikk vi tilbake til senteret, så fant vi faktisk to star bucks cafeer på et senter men i Norge har vi bare en i hele landet som er på gardemon.

På veien hjem tilbake til hotellet fant vi en butikk som virkelig var et herligt paradis, bare sminke, bare kjente merker :O elsket den butikken. Blei egetnlig veldig sjokka når jeg gikk ut av butikken og ikke handla NOE ting.

Det var egentlig alt fra Krakow, hadde nesten ikke tid til å ta bilder, kosa meg for mye haha.... men ha en GOD tirsdgag....